Twój wózek

Czesto zadawane pytania dotyczace wysylki

1. Co to jest ubezpieczenie przesylki?

Ubezpieczenie przesylki zapewnia doskonala ochrone i bezpieczenstwo cennych przedmiotów podczas dostawy miedzynarodowej. Natychmiast przeslemy przesylke ponownie, bez dodatkowych oplat, jesli zostanie zgloszona zagubiona lub uszkodzona.

2. Kiedy moje zamówienie zostanie wyslane?

1. Czas odbioru = czas przetwarzania + czas wysylki
Przetwarzanie: zwykle 3-5 dni roboczych
Przed wyslaniem zamówienia musimy przygotowac produkty, przeprowadzic scisle testy kontroli jakosci i ostroznie zapakowac produkty. Czas potrzebny na przygotowanie produktów do wysylki jest oddzielny od czasu dostawy. Mam nadzieje, ze nas zrozumiesz. Wiekszosc zamówien wysylamy w ciagu 3-5 dni roboczych od zakupu. Czas wysylki moze sie róznic w zaleznosci od dostepnosci towaru. Zamówienia nie sa wysylane w weekendy lub swieta.

3. Czy bede musial zaplacic miedzynarodowe podatki i cla?

Zawsze nie ma dodatkowej oplaty niestandardowej. Ale odbiorca bedzie w pelni odpowiedzialny za oplaty, jesli takie istnieja. Twoje zamówienie moze podlegac clom importowym i podatkom, które sa pobierane, gdy przesylka dotrze do twojego kraju. Jest to tylko ogólna wskazówka i powinienes skontaktowac sie z urzedem celnym w celu uzyskania okreslonych kwot i wartosci procentowych. Nie mozemy kontrolowac i nie ponosimy odpowiedzialnosci za jakiekolwiek cla / podatki nalozone na twoja paczke. Bedziesz odpowiedzialny za uiszczenie dodatkowych oplat za odprawe celna. Polityka celna rózni sie znacznie w poszczególnych krajach; Skontaktuj sie z lokalnym urzedem celnym w celu uzyskania dalszych informacji. Uwaga: w rzadkich przypadkach agenci niestandardowi moga opóznic dostawe niektórych paczek.

4. Weryfikacja wysylki

Skladajac zamówienie, upewnij sie, ze korzystasz z adresu rozliczeniowego i danych kontaktowych podanych na wyciagu kredytowym. W przypadku, gdy Twoje dane nie sa dokladnie zgodne z danymi zawartymi w karcie kredytowej, Twoje zamówienie moze zostac wstrzymane do czasu weryfikacji. Moze to wymagac od nas bezposredniego skontaktowania sie z Toba. Podajac informacje o adresie wysylki, sprawdz, czy kod pocztowy, miasto i stan sa poprawne. Jesli zgodnie z zapisami uslugi dostawy, informacje te nie sa zgodne z ich danymi, byc moze bedziemy musieli sie z toba skontaktowac, aby zaktualizowac te informacje, co moze opóznic zamówienie.

5. Czy wysylacie na adres PO BOX (APO / FPO / DPO)?

Ogólnie rzecz biorac, nie obslugujemy tego rodzaju uslug. Ale obecnie mozemy wysylac tylko na skrzynki pocztowe i adresy wojskowe (APO, FPO) za posrednictwem standardowej wysylki, dlatego prosimy o dostarczenie nam najbardziej aktualnych, dokladnych i szczególowych informacji o wysylce wraz z numerem telefonu do wysylki. Twoja wspólpraca bedzie mile widziana. Wszystkie paczki zostana zatrzymane do odbioru, jesli nie moga zostac podpisane lub dostarczone. Jesli produkt zostanie zwrócony, poniewaz nie byl mozliwy do dostarczenia z powodu nieprawidlowego adresu, klient bedzie musial byc odpowiedzialny zarówno za koszty wysylki, jak i zwrotu.

6. Sledzenie

Sledzenie przesylki jest mozliwe do sledzenia online. Po wyslaniu zamówienia zostanie wyslany e-mail z potwierdzeniem z numerem sledzenia online i linkiem. Numer sledzenia bedzie wazny na czeku w ciagu 48 godzin od otrzymania wiadomosci e-mail. (W okresie swiatecznym zamówienia ze standardowa wysylka nie beda mozliwe do sledzenia, gdy paczki dotra do Stanów Zjednoczonych. Jest tak, poniewaz strona internetowa USPS nie bedzie juz aktualizowac informacji o paczce wysylkowej. Zazwyczaj wysylka do USA zajmuje 20 dni. latwo czekac na paczke, jesli czas oczekiwania na paczke przekracza 20 dni, skontaktuj sie z USPS lub lokalnym PO, aby uzyskac wiecej informacji.) Jesli masz pytania dotyczace wysylki zamówienia, skontaktuj sie z nami. -nas.

7. Otrzymalem niewlasciwy lub wadliwy przedmiot.

Jesli sprawdzisz, czy cos jest nie tak z bledem lub otrzymales niewlasciwy przedmiot, skontaktuj sie z nami natychmiast przez nasz zespól obslugi klienta. Podaj jak najwiecej szczególów, w tym zdjecia, jak to mozliwe, dotyczace zamówienia i problemu z przedmiotami, a my znajdziemy dla ciebie dobry sposób na rozwiazanie tego problemu.

8. Brak jakichkolwiek elementów w moim zamówieniu.

Poniewaz rózne przedmioty przybywaja, czasami nie wysylamy wszystkich zamówionych przedmiotów w tym samym czasie, wiec niektóre z nich beda dostarczane osobno. Jest wiadomosc e-mail z informacja, czy Twoje produkty zostaly wyslane osobno. Najpierw sprawdz wiec swoja skrzynke e-mail, a jesli masz jakiekolwiek watpliwosci, skontaktuj sie z nami.

9. Mozesz wybrac przesylke ekspresowa, jesli jest to pilne

Z przyjemnoscia zapewniamy naszym klientom ekspresowa usluge wysylki. Jednak przed wybraniem tej opcji nalezy wziac pod uwage dodatkowe koszty. Wszelkie oplaty celne lub importowe sa naliczane, gdy paczka dotrze do kraju docelowego. Oplaty te musi uiscic odbiorca przesylki. Niestety nie mamy kontroli nad tymi oplatami i nie mozemy powiedziec, jaki bylby koszt, poniewaz zasady celne i cla importowe róznia sie znacznie w poszczególnych krajach. Przed zlozeniem zamówienia zalecamy skontaktowanie sie z lokalnym urzedem celnym w celu uzyskania informacji o aktualnych oplatach, aby nie zaskoczyly Cie oplaty, których sie nie spodziewales.